Tisdag

Min dator håller på att gå i konkurs. Den vill inte gå åt samma håll som mig utan den vill gå direkt ner i graven. Ska langa den vidare till min sambo så får vi se om han kan återuppliva den IGEN ( för trettionde gången )

Idag blir det tvättning, motion och ett stadsbesök + barnvakt och hockey.

Har tvättstugan idag och i morgon så jag tänkte tvätta allt jag ser i min väg. Hunden har inge shampoo så man kanske skulle slänga med honom i en vittvätt. Mitt tvättmedel luktar äppelblom så gott kommer han att lukta iaf.
Ja motionen tar jag mellan maskinerna och stadsbesöket likaså. Hittade ett par träningsbyxor på intersport igår som jag vill ha. Bra pris så jag ska slå till...

Ikväll ska jag vara barnvakt åt lillasyster. Det är ju hockey på tv så kvällen efter barnpassningen är räddad...


Men som sagt, MOT tvätthoodskogen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0