Tidigt ( riktigt tidig )Lördag

Klockan sex ringde min klocka i morse. Pigg konstigt nog efter bara fyra timmars sömn.
Halkade in hos mamma igårkväll och spelade spel. Sjöng även lite karaoke som jag gillar starkt haha...
Trevligt hade vi, oj så tiden går fort när man har kul...


Annars var jag på bio igår och såg Arn.

Jag vill tacka den man som satt bakom mig och rapade vitlök varannan minut i två timmar och fjorton minuter.
Jag vill tacka den tjej som satt och prasslade med godispåsen i mitt öra,
och sist men inte minst vill jag tacka den person som lite då och då viskade HÖGT till personen bredvid i omgångar...


"Mään gud vilken rockfrisyr"
"Mään gud, han låter som mitt barnbarn när han pratar ju"
"Män gu är hon mää ååå"
"Mää gu halu sett den där å"


image784


Idag blir det till att fira David som blev en ännu större ponke igår.
Ska laga middag åt honom ikväll tillsammans med goda vänner...

Ha en bra lördag


Kommentarer
Postat av: Evelina

haha vilket givande biobesök =)

blä för att gå upp så tidigt en helg! hur mkt fyller pojken?

ja vi hoppas på en hund, jag kanske får kalla fötter?

kram!

2008-01-12 @ 10:35:41
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Nicole

Tack för igår : )

2008-01-13 @ 15:46:33
URL: http://www.niickis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0