Supertorsdag

Idag har vi lekt "full rulle" hela dagen.
Vi har letat duschkabin runt om i staden, vi har varit med bilen till Saab ännu en gång och fixat fel, vi har hämtat lillasyster på dagis och vi har skjutsat mamma en sväng...

Sen har jag hunnit med en sväng på stan med Nicki ( så trevligt, vi träffas ALLDELES för sällan ) och vidare hem för städning, tvättning och matlagning...
Nu är klockan tjugo över åtta och jag ligger i min renbäddade säng och äter nötter.
Det är så skönt att njuta av en kliniskt ren lägenhet...

Till och med hunden är klarrastad för dagen,
Jag måste vara full...


-------------------------------------------------------------------------

Imorgon ska jag hälsa på hos min kära kusin tillsammans med min andra kära kusin. Vi ses också alldeles för sällan...
Så det ska bli skoj


Ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0