Soliga Sunday

Åh vad jag älskar detta härliga väder. Mitt nya underställ sitter som en smäck och värmer hela min kropp när jag promenixar runt.
Idag blev det sexan i hemlingby men jag ska lära er en sak.
Ishalka till underlag och PMS går INTE ihop. Va så irriterad ett tag så jag trodde jag skulle sätta mig och gråta.
Men nu känns det bra när man väl är hemma igen haha...

Planeringen för fjällen har startat och "kom ihåg" listan skrivs för fullt. Vi ska stanna i sågmyra på vägen upp och shoppa lite kläder så resan börjar med shoppingskoj...
Nu håller vi bara tummarna för fint väder *hoppas* *hoppas* *hoppas* *hoppas*

Nej nu tar vi vara på denna vackra söndag, eller hur?
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0