Snälla födelsedagstomten/sambo

Lilla jag fyller ju år nästa onsdag (den 6 februari) och min önskelista är sådär halvlång. Tre av sakerna jag önskar mig har jag redan fått så det tackar jag ju självklart för...
Men sen så önskar jag min en liten tiny pyttesak till. Tänkte presentera den för min sambo så han inte går och funderar i onödan på vad han ska köpa till mig.

Nämligen den här:

image804
Bild från Onoff

Vi åker ju till sälen nu på torsdag och HUR perfekt skulle inte den här vara då? Och när vi drar utomlands i början av sommaren så MÅSTE vi ha en kamera. Både jag och Micke gick foto på gymnasiet och vi älskar att fotografera. Men under dessa tre år som sambo har vi förbrukat tre kameror....Ja det är tyvärr sant. Så nu tänker jag ( läs Micke ) lägga ner lite pengar på en så man kanske är rädd om den...

Du kan väl tänka på saken iaf bejbi ♥ *klick*



Sen vill jag bara säga grattis till min gamla skolkamrat som firar ett halvår som gift idag, och till min kusin som firar ett år tillsammans med hennes pv...
...Och grattis till mig själv som firar 3½ år tillsammans med Micke...TODAYYY...

Kommentarer
Postat av: Lia

Grattis vännen! Till oss allihopa!
kameran som du har lagt ut bild på, är även min favorit!!!! Shit vad jag skulle vilja ha en sån!!!

Hoppas du får en sån! Läget är ju som du säger, helt perfekt!

Kramisar!!
Lia

2008-01-27 @ 21:20:06
URL: http://liaek.bloggagratis.se
Postat av: Lollo

Grattis på 3½ års dagen =) Å grattis i förskott. Det är ju så kul med bra bilder, hoppas du får kameran :-)

2008-01-28 @ 10:36:13
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: evelina

grattis till er =) då har vi varit tillsammans ungefär lika länge =) när kommer bröllop för er då? =)

kram

2008-01-28 @ 22:08:39
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0