Shoppingtorsdag

Ja verkligen...
Satt rastlös hemma i morse klockan elva. Hade ingenting för mig. Men vid ett åkte vi och hämtade min underbara svärmor vid tåget sen åkte vi vidare till valbo.
Först lunch på IKEA.
Efter fyndade jag påslakan och kuddfodral till Sigge ( Han tycker om att sova med huvudet på en kudde och ligger BARA på mjuka saker ), även doftljus och en bestick-korg fick följa med till kassan.

Ja dagen blev superkul tillslut. Kom hem med ett nytt nattlinne/sommarklänning/strandklänning, en ny tröja och en tröja till Micke. Shoppade även ett underställ ( som ska bytas i morgon). Vi åker ju till Sälen om en vecka så jag måste förbereda mig NOGA...hehe

image801
image802
image803


Imorgon är det FREDAG, tjoho. Min klocka kommer ringa tio i sex. Då ska mamma och jag upp och simma. Sen ska vi på stan och på kvällen blir det kalas...


Natti Natti


Ja just ja. Nu kan jag ÄNTLIGEN berätta att vi köpt ny bil. Skulle överraska mina svärföräldrar och eftersom dom läser min blogg så kunde jag inte skriva. Men Micke lurade mig och kom hem med en ny fin bil. Nu ska vi bara bli av med den gamla...hmf

Kommentarer
Postat av: Nicole

Vad kul : ) Vad blev det för bil då ? : D

2008-01-25 @ 00:30:33
URL: http://www.niickis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0