Shoppingdag

Morgonen startade med en promenad med vovve. Vi begav oss mot tolvfors och hälsans stig. Vovve drar som aldrig förr och matte är såååå nära på att ramla omkull varje gång.
Jag hatar detta underlag och den här snön som kom känns bara löjlig...

Sen åkte vi till IKEA och åt lunch. ( för att jag skulle få med Micke till expert och kolla på kamera ). Så vidare till Expert och där såg jag min nya vän. Den stod där och glänste som bara min vän kan göra. Sambon rörde och kände på min vän och tyckte att den var ljuvligt vacker och grann...
Vi fick ett pris skrivet på en lapp + att vi skulle få kameraväskan och ett minneskort till ett bra pris.
Sambon sa att vi skulle gå hem och diskutera saken...så det gjorde vi. Men nu har jag iaf visat honom den och jag VET attt han tycker precis som jag...Att vi VERKLIGEN behöver en...

image814

Den här köpte vi åt Sigge idag. En bilbur som vi kan ha i bakluckan. Eftersom vi har combi nu får en sån här plats perfekt och säkert för vår vovve blir det...
( Appropå bil så har vi har haft våran nya bil i en vecka och idag märkte vi att någon dum jävlak'khel'''es-idiot har repat den. Om...jag säger bara OM jag får tag på den vita äckliga bil som har gjort det så ska jag göra mig olycklig på den jävlen....fy fan vilka vidriga och fega människor det finns i det här landet...)



Sen åkte vi vidare in till stan. Vi tog en fika och vidare till Stadium. Alla sökte nya jackor, mössar, vantar m.m till fjällen och vi hittade det vi skulle ha...

image815
En ny jacka till Micke. Halva priset och grymt snygg...

image816
Haha...rolig bild på Micke. Nu har vi likadant  underställ...( Lite mer kurvor på min kropp )

image817
En ny thermos + två koppar + två sittunderlag. Supermuggar att ta med när man reser...


Och ett par sockor till mig...


Nu ska vi spela Xbox 360. Jag, David och Micke. Undra om dom tycker det är kul att jag är med? *HAHA*





Glöm inte att rösta nedan...Vilken huvudbonad tycker NI David ska ha för att vi ska skämmas så lite som möjligt... :D

Kommentarer
Postat av: teddy

Ohh nemo tackar och bockar :) Han tycker också att eran vovve är söt :) Vad är det för ras?
Buren var jätte snygg btw :)

2008-01-28 @ 21:11:22
URL: http://caitlin.blogg.se
Postat av: Marie

Haha jag håller stenhårt på bild 1 :)

2008-01-28 @ 22:07:28
URL: http://www.marols.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0