Min önskelista

Här kommer en önskelista från mig till dig som tänker fira min böörsday.
Den är inte så lång och inte så kostsam.
Större delen av mina dagar går ut på att lista ut vad jag ska få av min sambo.
Kanske en ny garderob till våren???
Kläder kan behövas om jag ska fortsätta vara SÅHÄR duktig att loosa weight...




Nya dieselparfymen "fuel for life"
Den luktar underbart.
Micke ser ut som ferdinand när jag susar förbi...


image798

Presentkort på Make up store
Min ögonbrynsfärg börjar sina

Presentokort på H&M
Jag är skrotsamlare

Semesterpengar
Den är nära våran semester.
I en burk nergrävd i en mörk skog ligger våran samling men
några kronor saknas för att den ska kunna
genomföras....Ja och en bil då...

Pengar till en omgång hos frisören
Jag ser ut som ett penntroll i skallen

Ett överkast till sängen
Finns på "Divas Boning". Märket är Lexington.
Priset är 3339 svenska kronor...
Men innihelvete fint är det...



---------------------------------------------------------------------------------------
Nu blir det sömn hos familjen Herr och ( inom några år ) fru Lindquist.
Mina prinsipojkar ligger i sängen och äter chips.
Micke vräker i sig och Sigge tittar ledsamt på.
Ibland får han ett chips men BARA om han  ger vacker tass
Livet är bra orättvist ibland...



 


Kommentarer
Postat av: David

hehe.. ja o utan att behöva ljuga kan jag svara.. skitbra ju :D O du.. kämpa på du är grym.. snart är du smal som en pinne... :)

2008-01-15 @ 00:54:45
URL: http://downwithdave.blogg.se
Postat av: Tessan Jonsson

Heey :D jaa adet tycker jag också att vi borde ;)... himla myspys ju :D...imorrn ska jag väga mig...ååååå nervös..Måste ha gått neeeer :D kram kram

2008-01-15 @ 09:46:25
URL: http://tessanjonsson.blogg.se
Postat av: Camilla

Hej Sara! Vad roligt det är att läsa din blogg! Kliver in här lite då å då!!! Lycka till med vikten, har också börjat.... mer finns att läsa på: http://blogg.aftonbladet.se/3267 kram

2008-01-15 @ 14:47:58
Postat av: Anna panna

Men jag vill också ha Lexington överkastet, helst det med bruna o vita stjärnor.....
Hm.. om du råkar få flera på din födelsedag då vet du vart du kan göra med resterande... Kram

2008-01-15 @ 19:17:51
URL: http://annasprinsar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0