Latmaskar är vi båda två...(inlägg från igår)

...jag och lööve...


Vi har bosatt oss i sängen. Eller iaf dom senaste två dagarna.
Ute med hunden har vi självklart varit men inte mycket mer...haha...

Till helgen far vi till kära Västerås. Ska som vanligt bli jätteskönt att se något annat än Gävle.
Kanske att vi åker i våran bil, om den blir klar vill säga. Vi har varit utan bil nu snart i två månader och herreguuud va det är jobbigt...

Här kommer två bilder från nyår. Min prins som lagar mat i fint rosa förkläde och på sällskapet i soffan + trött hund

image767
image768

Sen skulle det ha suttit en bild här på min nya Lexingtonkudde, men icke.
Jag "råkade" krascha våran ena lap igår...
It sucks...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0