Härlig helg i Västerås

Vi har spenderat helgen i Västerås hos mina svärpäron. En helt underbar helg.
Har ätit kräftor goda som satan, och det är januari.
Har inte alls tänkt på att dom finns i affärer även på vintern ( dum som jag är )
Nu har vi lagat mat och ska till och prova vårat nya sällskapsspel...
Naaaaajs...


När vi ändå va i Sveriges bästa shoppingstad tjingade vi hem några nya par skor.
Micke handlade två par ( ett par ej på bild ) och jag två.
Nya stövlar, PRECIS vad Sara behövde...

image778
image779
image780
image781





Kommentarer
Postat av: Lollo

åh härligt med shopping.
Jag behöver också nya stövlar.. får gå o kika på tisdag när jag är ledig =)

2008-01-06 @ 21:10:08
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0