Fynd, fynd och åter fynd...

Nu är vi på väg hem igen. Sigge är avlämnad och saknad...

Självklart kommer vi inte hem tomhänta. Det GÅR inte att göra det när man varit i västerås. När vi var inne i Gantbutiken hittade jag en väska som det var 70% på ( Hade kostat 995:-). Tack sa jag och gick till kassan...
Sen gick jag till gina och fyndade en kjol ( 49:-), ett linne ( 49:-) och en klänning ( 100:- ) Ännu en gång tackade jag vänligt...
Handlade även en massa annat som förblir hemligt här på bloggen *höhö*


Men om ca två timmar beräknas vi vara hemma. Då ska vi hämta skidor till David, tvätta det sista, packa, städa våran lägenhet och hämta längdskidor. Ska försöka sova lite inatt också men känner jag oss väl så blir det lite sömn...


Kommentarer
Postat av: matilda

de bästa som finns är att fynda! ;)

2008-01-30 @ 20:12:23
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0