Bööörsdayparty

Igår va det kalajs för vår vän David som blev hela 24 år gammal. Jag hade gjort i ordning en tre rätters middag åt honom för våra närmaste vänner...Kvällen blev LYCKAD...
Och jag tror att han uppskattade sin födelsedagspresent väldigt mycket...Såg så ut iaf

Davids paket och kort ( innehöll en leksaksbil och en bilnyckel )
image785
Förrätten/Snacksen ( rostade casewnötter, bladspenat, färskost och goda tacokryddor + vitlöks tortilla )
image786
David blandar välkomstdrinkar...
image787
Våra underbara vänner...
image788
Varmrätten...( kryddiga biffar på spätt med tzatziki och sallad )
image790
Efterrätten...( smoothie med blandade bär )
image791
David med sina presenter...
image792
David i sin "riktiga" födelsedagspresent
image793

Nu ska vi åka iväg och spela poker.
Jag kan säga redan nu att jag INTE kommer att vinna...:D


Trevlig kväll


Kommentarer
Postat av: Lollo

Vilken god middag =D

2008-01-14 @ 10:47:36
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0