Bilder

Grabbarna står och lagar mat. Jag trodde det var jag och Micke som skulle laga men David startade så då drog jag mig undan...hehe...




Här är Mathilda på Wärdshuset, hon betalade 26 spänn för en liten cola och en liten pommes frites....och lite mat va det...(  vill bara påpeka att hon hade tagit EN pommes...haha )

 image825


Dagens kommentaqr av David: "Vart är vi? Vad hette det här stället? Falukorven eller?"
Vi andra: "Nä men Moraklockan..."
image826

Här är Henk och Math i köket i stugan. Dom håller på att packa upp. Kul att se Henke göra ett handtag också ;)
image827

Kök/Matrum/Allrum
image828

Master Bedroom, alltså vårat sovrum *höhö*
image829

Stugan i sin helhet. Till höger alla andra rum och sen är det två badrum.
Micke har intagit sin "jag har ledighet-position"...
image830

Kommentarer
Postat av: moms

Det ser ju jättemysigt ut i stugan. Hoppas ni har det bra och slåss inte, försök att vara kompisar:)
Kramisar moms

2008-01-31 @ 21:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0