UTMANING

Blev utmanad av Camilla...Nu utmanar jag alla som läser detta (och har en blogg) att publicera detta i er blogg!!!



Vad gjorde du för tio år sedan?

Var en liten vidrig fjortis som gick runt och trodde att jag var 24. Trodde att "jaaaha är det såhääär att vara vuxen, fan va enkelt och coolt" ( yeah right )


Vad gjorde du för ett år sedan?

Flyttade ut vår lägenhet på Bygg. Flyttade in våra saker hit och startade våran vandring som fastighetsägare


Fem snask du gillar?

Du menar chokladsorter??? *haha*

  • Marabou digestive 
  • Marabou Daim
  • Geisha 
  • Chokladknappar
  • Kexchoklad

Fem sånger du kan hela texten till?

  • Sommaren är kort/ Tomas Ledin
  • I´m your angel/Celine Dion & R Kelly
  • Die Mauer/Ebba Grön
  • Det lovar jag dig mamma ( vette fan va låten heter...)
  • Love me tender/Elvis Prestley

Vad skulle du göra om du var miljonär?

Bygga mig ett stort hus, köpa mig en snygg bil, köpa Micke en snordyr/snorsnygg bil, ge pengar till mamma, handla kläder och leva livet...


Tre dåliga vanor?

  • L-A-T. Alla tycker jag är lat, så då måste jag ju vara det också :D
  •  Seg, går ibland väldigt långsamt framåt. Farligt långsamt
  • Kakmonster. Jag skulle kunna leva på brago med choklad och ballerinakex

Fem saker du gillar att göra?

  • Vara ute i naturen
  • Spela betapet
  • Bränna pengar
  • Umgås med vänner & Familj
  • Apa ner mig

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa?

  • kläder från torget
  • Loafers
  • Begagnade saker
  • Lildlmat
  • Cykelbyxor

Fyra favoritsaker?

  • Datorn
  • Micke/Sigge 
  • Sängen
  • Nya kameran

Det var det... Så har du läst hit, anta utmaningen!


Kommentarer
Postat av: Nicole

hur gick det på mötet idag ? : /// kraaam

2008-02-13 @ 21:27:56
URL: http://niickis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0