Otursdag...

Ja, det har jag haft idag...
Först när vi var i valbo hos Mickes syster så halkade jag utanför deras hus. Jag skulle precis sätta mig i bilen och tappade balansen på isen, så jag ramlade rakt in i bilen och slog i armbågen mot kanten. Det gjorde så fruktansvärt jävla ont...
Sen har jag precis kommit in från en prommis med mamma. Och mitt på cykelbanan fäller hon ( inte med flit ) mig med sin stav...hahahahha....så jag ramlar rakt på gruset...

image919
Mina knän just nu...haha...
( förstår om ni alla blir avundsjuka på mina vackra modellben, såhär ser man ut när man har spelat fotboll för länge... ;) )

Kommentarer
Postat av: momsi

nej men åååååå!!!??? blev det så där illa??
148*förlåt!! Nu ska momsi köpa nya byxor eller???

2008-02-13 @ 17:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0