Noskvalster

Ja iaf så var vi till veterinären igår och dom trodde att det var noskvalster.
Sigge, rädd som han är skakade hela vägen in, hela vägen i väntrummet och hela tiden under undersökningen.
Han var knallröd i ögonen och struntade totalt I alla hundar som satt och flåsade runt omkring honom...

I undersökningsrummet satt han under stolen och tryckte sig mot väggen och när jag lyfte upp honom på britsen fick vi hålla i honom stenhårt...

Vi kan ju starkt konstatera att Sigge HATAR veterinären.

Sen när vi kom hem sov han RESTEN av dagen.



Idag är det fredag och jag sitter på mitt ena jobb och dricker kaffe. Det blir en lugn kväll för våran del eftersom jag jobbar även i morgon...Ska ladda tills nästa helg då det är F-E-S-T...*tjohooo*


Vad gör ni i helgen mina kära bloggläsare?




Kommentarer
Postat av: Tessan

men lugna ner dej för böveln! :P.... det kommer..haha.. ;)..vart har du fått jobb kvinnna?: D

2008-02-22 @ 10:20:10
Postat av: Camilla

Vad gjorde dom åt noskvalstret då??? Medicin??
Perfa att du lyckats byta bort den där söndagen! Förresten du har två jobb, det ena på Subway och det andra på????

2008-02-22 @ 14:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0