Mysiga kärleksfulla dag...

Har precis badat hunden och nu står han och skäller efter sitt eget hår som jag borstat av honom och som ligger i papperskorgen.
En hund ska inte alltid få som han vill så han ska få skälla. Och det gör han, och det har han gjort de senaste 10 minutrarna. *suck*

Ikväll ska vi på middag hos grannarna. Momsi ( ni vet hon som fällde mig med staven i förrgår) ska laga alla hjärtansdag-middag och eftersom jag och sambo inte firar denna dag på "orginellt" vis så tackade vi ja...
Men först måste vi städa hemmet och tvätta våra tre ikeapåsar med tvätt.  Allt det där roliga som jag hatar så otroligt mycket. En vacker dag ska jag bli rikare än vad jag är idag. Då ska jag anställa folk till sånt här skit. Då ska jag njuta av att sitta och titta på när dom lyfter mina fötter medans dom dammsuger MITT skitiga golv...

image927
Kungen af vårat palats...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0