Min födelsedag...

Den har varit jättebra och jag har fått superfina presenter...

image885
Tacogratäng med sallad och massa goda dipper. Tårta och hembakta köpta kakor

image887
Vårat nya vardagsrum...

image888
Här är mina presenter...650:- på hm, 650:- på Gina, pyamas och fina blommor...

...Sen undrar ni ju alla om jag fick kameran eller inte???????
Som ni ser på bilden ligger det ett utskrivet papper där. Så ja, jag fick den. Ska hämta ut den i morgon.
Jag har nog världens bästa pojkvän...
Sen fick jag även dieselparfymen av honom...SWEET SWEET LOVELY ♥...



Kommentarer
Postat av: Lollo

Grattis! Fina presenter du fått. =))

2008-02-07 @ 09:38:42
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Lia

Grattis grattis! (en dag försent kan jag tänka? Bättre sent än aldrig?)
Gud vad roligt att du fick kameran! Nu måste du peppra kort här på bloggen så vi får se vilken underbar kvalité det blir på bilderna!
Ja Sara, du har nog hittat en bland dom bästa, du också!
Dom växer inte på träden, inte då?

Puss och kram!
Lia

2008-02-07 @ 11:23:27
URL: http://liaek.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0