MÅNDAG

Ny vecka, nya tag...


Sov ut i morse och det var riktigt längesedan. Sigge brukar ju väcka oss varje morgon med sina gnäll så imorse vände jag på mig och somnade om.

När jag vaknade gjorde jag lunch och sen tog vi en sväng till hemlinby...

Nu ligger vi i sängen och myser. Har varit och kikat på hockeyn hos mamma och eftersom dom hjälper oss med pappersarbete så gjorde jag middag.
Kyckling med pesto, receptet från Malin och superGOTT :D
Ååååh, sen pratade vi semester också. Gud så härligt med sol och bad. I vårat semesterpussel fattas bara en liten fjuttig bit. Jag hoppas vi får íhop den så vi kan fara...

Nattinuffsan nu för imorgon blir det en tidig powerwalk med momsi. Halv sju *gäääsp*


Min sambo ni vet...Miiikaaaal. Han ska ha en eloge den här veckan för att han står ut med mig.
Jag har sagt förr att jag har världens bästa livskamrat men jag säger det igen...
"Jag har nog vääärldens bästa, goaste, förstående och kärleksfulla sambo, cuz I´m a fucking bitch"  :D

image961


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0