Hemlingbybacken

Även fast jag har varit uppe i snart 16 timmar så tog vi en tur till hemlingby för lite motion. Vi gick runt tvåan men lessnade ganska snart, så när hemlinbybacken kom emot oss började vi klättra. Efter halva backen fick Micke börja släpa på mig och när vi väl var uppe pep mina lungor och benen skakade...

Innebär det här att jag har dålig kondition?




Imorgon ska vi till veterinären med Sigge. Han ska undersöka sin nos. Tror nämligen att han har åkt på näskvalster eller något.
Han andades jätteknepigt inatt så jag va tvungen att kolla om han var okej. Idag på förmiddagen ringde jag Gävle hund och kattpraktik och dom tyckte vi skulle komma in.
Så historien fortsätter imorgon...

Nu ska jag ÄNTLIGEN krypa ner i min säng. Är så trött efter lite sömn, jobb, en toppendag med gamla vänner och motion...

image942
Vår älskade Oturshund...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ååååh vad snyggt du har gjort på sidan då....skulle också vilja kunna fixa såhär fint! Vad söööööööt han är Sigge-liten! Hoppas det går bra hos vovvedoktorn imorrn!

2008-02-21 @ 15:57:46
Postat av: Camilla

Ps...din bakgrundstapet här, den har vi som fondvägg i sovrummet hemma upptäckte jag!!!

2008-02-21 @ 15:59:00
Postat av: Malin

Hej hej! Du råkar inte veta varför Linda har slutat bloggat? Hon har ju inte skrivtit på jätte jätte länge, saknar hennes bloggskrivande. Kram Malin

2008-02-21 @ 22:29:30
Postat av: Sara

Hej Malin!

jagf vet faktist inte riktigt varför hon inte bloggat men jag tror hon har haft fullt upp och sen har hon inte haft någon dator.
Ska hälsa henne att du skrivit :D

2008-02-22 @ 07:23:03
URL: http://siggesmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0