En trött dag...

Det var så skönt att sova i sin egen säng inatt. Jag och sambo slocknade vid elva men sambo var klarvaken klockan nio så då vaknade jag också till liv.
Idag har vi haft massa tok för oss som är lite hemligt för vissa. Men jag kan tala om att vi köpt en ny soffa till vårat vardgasrum. Vi har haft så några sittplatser så då fyndade vi en likadan som vi redan har...

Vi har varit otroligt trötta helda dagen och huvudvärken har dunkat i våra huvuden. Så nu ska det bli skönt att sova och vakna utvilad i morgon...utan huvudvärk...

image877
Hello everybody! My name is Sigge. Jag är 1½ year gammal and I got something called "underbett".
Sometimes I just visar a little part of my tandrad like in this picture...


image879
And I also can visa underbettet from the side. You know in a profilpicture...

image880
And here it is...the hela underbettet. I´m going to call a toothcreamcompany for a job...


Kommentarer
Postat av: Lollo

Gulligt med underbett på hundar ju =)

2008-02-05 @ 11:48:52
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Camilla

Han är ju så sjukt söt!!! Nu finns bilderna i bloggen!!!

2008-02-05 @ 21:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0