Colgatevovve...

Åh neeeej, ännu mer bilder på hundeeeen... ;D

Är hemma en snabbis och underhåller vovven. Lillfisen har varit ensam sen kvart över nio så nu vill han kela. Ska snart gå till nästa jobb och då kommer momsi och hämtar upp vovve så han slipper vara ensam mer. Planerna va inte att jobba på em men man tackar ju inte nej...
Sen har vi blivit bjuden till Tosse ikväll. Vi ska äta mat och mysa framför Tv:n....myspys

Nu tror ni säkert att jag knäppt bilder på honom för att han har underbettet framme men så är icke fallet. Jag försökte stoppa undan bettet men det kommer fram lika fort igen... :D
image956
image957
image958
image959
image960

Kommentarer
Postat av: tessan

nej men nu jävlar har jag skickat ett kort iaf :P... som ska vara där uppe liksom :) bye

2008-02-22 @ 16:05:25
Postat av: Sunshine

(svar) Så du sitter bänkad imorgon kväll, du också?! : D

2008-02-22 @ 22:22:03
URL: http://marysunshineconsolate.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hhehe, jag ringer så fort tidningen uteblir!!! Klarar mig inte utan den på helgerna (ofta är det då den uteblir också...) Jag är iallafall trevlig när jag ringer! ;) Ringde senast förrförra söndagen!
Blir lite partaj här ikväll också....ska försöka få grabbsen att sjunga lite emd mig....Tror du jag lyckas? Jag väntar med Singstar tills dom har druckit rätt många groggar!

2008-02-23 @ 17:28:01
Postat av: Linnéa

Hej sara! Jadu, jag vet faktiskt inte, men hon ser ju gladare ut nu så hon kanske trivs bättre med det liv hon har nu. Jag vet faktiskt inte om hon hade så mycket vänner i Gävle vilket hon verkar ha nu.Så glam-livet trivs hon nog bättre med =)

2008-02-24 @ 14:35:29
URL: http://hurtan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0