Björn Gustavsson...

Vafan tog den här helgen vägen?
Blir galen när det går så här fort....


Idag har jag totalstädat vårat hem. Bäddat rent, tvättat, dammat, diskat (3gånger), dammsugit och torkat golven.
På övervåningen va det värst kan jag lova. Ojojoj, ojojoj...dammråttorna hade sammanträde...
Men nu är dom små rackarna i soptunnan...



Melodifestivalskvällen igår tillsammans med goa vänner blev super. Vi spelade spel och bara tog det lugnt.
Jag hejjade på Caracola eftersom Emma är med och superkul att dom gick till andra chansen.
Björn Gustavsson skrattade jag åt från första sekund. Han blir bara bättre och bättre efter varje vecka. Jag är kär i honom...Nallebjörn också!!



Kommentarer
Postat av: Lollo

Hehe ja det var roligt när han sjöng den där låten :P
Vart jobbar du på för två jobb? =)

2008-02-25 @ 10:06:11
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0