Vilken gårdag...

Jag åkte ju självklart ifrån kameran igår och jag har slagit mig på fingrarna många gånger av klantighet. Vi satt på parkett och jag skulle ha kunnat fått grymma bilder men noo, nooo...I´m the shit
Jag hade iaf en superdag igår. Det va länge sedan jag gapskrattade så mycket åt allt. Hela dagen gick som på räls ( även fast vi åkte bil) tills vi skulle hitta från globen till solna. Vägen skulle ta 9 minuter enligt gps:en men den tog visst 60.

Lite julklappar avklarades och fan va njas det är att traska runt i sthlm och bara gå in i alla affärer och kika. Ingen stress utan vi bara lunkade på i våran takt. Jag ska sno lite bilder från tessans kamera när jag får tag på henne så ska jag visa lite pics...

Igår när vi satt i globen sprang alla idoler hela tiden förbi oss fram och tillbaka och Tessan ville verkligen ha en bild på Robin E (??? trodde jag) åt en kompis. Hon gick omkring och försökte och försökte med fick ingen och kom tillbaka och suckade högt. Tillslut sa jag "men ge mig kameran så ska jag fixa en bild" så jag tog den och gick iväg till klungan med enbart skrikande fjortisar ( för Johan Palm stod ju också där ). Jag riktade kameran mot Robin och hade full kontroll på att knäppa när han skulle vända sig om. Jag såg att dom skulle börja röra sig och jag såg ledet börja gå ifrån mig. Sen vänder sig mannnen om och KLICK!!! Tittar på resultatet och ser överlyckligt på min fina bild och känner mig sååå lyckad. Jag går tillbaka till våra platser och där visar jag stolt kameran och bilden för Tessan som säger:
Bra bild Sara, men det va Robin B du skulle knäppa på...



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag vaknade jag halv tolv, Plupp jobbar och svärmor och svärfar hade redan åkt så jag gick upp och gav Sigge medicin och sen kopplade jag honom och gick ut. Han mår bra efter omständigheterna och har en fin liten tratt på sig som han tycker jättemycket om (NOT)


Tratten åker av under uppsikt så han sprang rakt ut i snön och rullade runt



Ser ni den rakade fläcken på ryggslutet? Sigge har haft en liten knöl där som vi frågade om i samma veva som kastreringen och jag kommer inte ihåg va hon sa att det va men hon sa att den kunde bli infekterad så den skulle tas bort. Tre stygn...


Kommentarer
Postat av: Tessan

Heej! Tack för igår! Vilken helt otroligt lyckad dag, imorse när jag vaknade tänkte jag på din rajd i parkeringshuset, och killen med stövlarna..började såklart skratta för mej själv :D... du ska få bilderna av mej! stor Kraaam!

2008-12-13 @ 23:23:55
URL: http://tessanjonsson.blogg.se/
Postat av: mormor

2008-12-14 @ 21:26:36
Postat av: mormo

mormors goaste trasselsudd :)

2008-12-14 @ 21:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0