Tillbaka igen!!

Vi är på plats, nästan... Massa skrot i den andra lägenheten bara men det ska tömmas imorgon för på torsdag kommer städtanten och skurar ur den åt oss. Jag har verkligen INGEN energi till att städa så jag frågade löve snällt och han sa att jag slapp *tjoho*...Mina armar värker och jag har lovat mig själv att inte bära flyttkartonger på ett BRA tag.
Nä, nu ör det mysdecember och jag ska pynta i mitt nya hem. På lördag ska jag ha personalfest och idag berättade älsk att han bokat biljetter till "Vi hade iaf tur med vädret igen", som har premiär på fredag...


Här är vårat kök...


Vårat (än så länge) röriga vardagsrum, ser ni påsen på soffan med lussebullar i??? That´s mine *höhö*
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag efter jobbet åkte jag och Mikal på shoppingrunda. Vi kom hem med två nya kuddar, en ljusstake och en filt till soffan från Divas boning. Våran soffa är ju också därifrån och när vi köpte den så beställde vi även en puff till men idag fick vi reda på att det företaget gått i konkurs så nu vette fan vart vi ska få tag i den. Sånt som gör en så otroligt glad *suck*



Kommentarer
Postat av: Tessan Jonsson

Hello i stugan! Vad mysigt det ser ut som ni har fått det! :) Vi får promenera ner till er snart, nu bor ni ju närmare oss :D Fest på lördag, skoj! Vi ses på kroga :D kraaaam

2008-12-03 @ 09:46:28
URL: http://tessanjonsson.blogg.se/
Postat av: anna

Men vad fint ni har det!!! Den ljusstaken är så petit och söt. Den har jag stått i hållt i här i Leksand. Stooor kram från Leksingarna



2008-12-03 @ 19:07:43
URL: http://www.annasprinsar.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Fint, ska bli ett sant nöje att dansa på nya bordet på nyårsafton! ;)

2008-12-03 @ 21:29:02
URL: http://cammo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0