Jag och Prosit

Jag har två små sykonbarn som är goast i hela världen. Dom små liven har jag pussat ihjäl sen dom landade på arlanda för ca två veckor sedan. Inte så konstigt att man gör det, eller hur?
Den minsta gobiten har snörvlat lite men jag tror alltid att jag är "kvinna som är imun mot ALLT" så jag har inte lagt ner energi på det.
Nu sitter jag här. Idag slutade jag klockan två, då snörvlade jag mig hem från jobbet och somnade i soffan i sambos armar så när jag vaknade till hade jag nackspärr. Sen somnade jag om och vaknade klockan sju igen. Har precis ändrat om i schemat för jag mår piss och yrar.
På fredag kommer jag åka till sthlm, det spelar ingen roll om tossarna får bära runt på mig för till globen ska jag.
Såååå...kurering pågår.

Sen ska jag klaga lite till bara. Våran säng som komer på torsdag är efterlängtat vill jag lova. Just nu ligger våra resårbottnar på golvet och det är INTE bekvämt. Dom åker isär och madrasserna flyttar på sig när man andas.
Nu räknar jag ner, på torsdag knackar våran nya säng på dörren *tjoho*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0