Jag har legat på latsidan...

När det gäller bloggen i några dagar men ni vet ju hur det är med all julstök och julshopping ;)...

Vi är klara med våra julklappar för i år och det är helt otroligt att vi ÄR det eftersom det är FYRA hela dagar kvar till julafton. Inte alls likt mig men min sambo bestämde sig igår att vi skulle bli klara så vi betade av en efter en och tillslut så gick vi över mållinjen. Efter turen tog vi oss en mysig fika på Waynes och sen hem för lite barnvaktning.
Ikväll ska jag slå in alla klappar och göra julrim i massor, alltså den bästa delen kvar :D
Imorgon är jag ledig och då ska jag på julbord. Jaa, jag får gå ensam för sambo jobbar.
Nu ska jag verkligen försöka få i mig en gnutta julstämning och ta vara på dom här dagarna innan julafton. Helt klart dom bästa på hela året. Dagen innan julafton ska vi fira jul med pappa och min kära sambo har lovat mig att åka skridskor med oss då som är lite av en tradition. Han har inte stått på ett par sen han var sju så jag ska med glädje knäppa kort på honom och lägga ut på bloggen HAHA!! Det roliga är att jag KAN åka så det här ska bli kul...


Ciggen med snus...

På måndag ska Sigge få en sån där riktigt tråkig dag. Först ska vi till veterinären och ta bort stygn, sen ska vi hem och ge honom ett julbad, sen en hårföning och efter det en rejälv omgång med borsten. Tur att han är omedveten.
Anledningen till att jag skriver denna ointressanta fakta är för att då måste jag göra det, eftersom det står skrivet. Om jag bara skulle ha allt i tanken skulle det aldrig att bli av. Ni känner väl mig? Sakta sakta framåt...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0