Håll i hatten

...Kära Camilla...

Jag, David och Micke har precis disskuterat den där meningen"det ska bli ett nöje att dansa på erat köksbord". Ja, det ska BLI ett nöje och se dig göra det.
Idag kom Micke hem med Lips till xbox 360. Jag och David är färdigsjungna för ikväll och det är skitkul...mer likt guitar hero.
Så Camilla, på nyårsafton ska du få stryk av mig och David men jag vill gärna att du denna gång vräker ur dig något annat än slyna när du surar ihop pga av förlust ;)



Bild från DENNA sida



Kommentarer
Postat av: Camilla

Ok då jag ska hitta på ett ngt lämpligare ord att säga om jag skulle råka förlora...

Tack för förtroendet, jag ska inhandla ett par klackskor och dansa på erat bord, blir det bra???

2008-12-04 @ 15:26:06
URL: http://cammo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0