En doft av viol..

...Kommer när lurv joggar förbi en. Han är ÄNTLIGEN nybadad och friserad. Jag blir så glad att det ÄNTLIGEN är gjort. Fy fan va jag är bra på att skjuta upp saker...


Om du tycker att mina händer ser manliga ut beror det på att det är Mickes....


Where are the wooorld, where are the children...


En muskulös, vacker, fräsch, stylad, violdoftande, pungkulelös jycke i sina allra bästa  juledar...

-------------------------------------------------------------------------------
Imorgon ska jag äta mysig lunch med min Emelie, sen ska jag åka till papps och det är helt galet att älskling är ledig hela dagen...det har inte hänt sen....ja aldrig...



Kommentarer
Postat av: tessan

hahaha...ge Sigge en stor julpuss från mej..såå söt :).. vi får se om vi srpinger på varandra på stan idag annars höres vi :D kraaaaam och Good Jul!

2008-12-23 @ 10:08:34
URL: http://tessanjonsson.blogg.se/
Postat av: storasys

Ååå längtar efter er!! snart kommer ni hit!!

hälsa Mitte! kram från dk :-)

2008-12-29 @ 15:15:05
URL: http://modigamyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0