Andra advent

...och jag kräver lite snö, håller ni inte med? Det är så tråkigt med all slask. Vore så gött med lite kyla och vit mark...


Idag vaknade vi som man förtjänar jag och sambo...med huvudvärk. Vi va på singstarfest igår men det blev inge krogen för våran del utan hem istället. Är glad för det för vi har fått mycket gjort idag. Micke ligger och tar sig en femma nu och jag pysslar med inhandlat änglaspel och annat.
Vi åt brunch i valbo först sen några andra ärenden. Egentligen skulle vi ha åkt ut på marknad i furuvik men vi orkade helt enkelt inte utan åkte hem istället, får bli en annan helg.


Sigge fick lite julgodis...får man smaka kanske?


Nä du, glöm det...


Vi var in på Madame och handlade färska lussebulls och saffransskorpor. Ni som ej provat dessa gör det....like candy ;)


Lurv fick ett litet tygstycke att ha på sig i det här skitvädret. Han drar in all smuts så jag hoppas den kommer hjälpa lite iaf. David skällde på mig sist när jag tänkte köpa denna för "hundar ska för fan inte bära kläder". Jag ser det här inte som kläder utan mer som en städhjälp :D...

--------------------------------------------------------------------------------------------------
I fredags hade jag Vera en stund på em och sen hade vi idolkväll här. Math och Henk, Linda, Ludde, Vera, Mikal och jag...







Kommentarer
Postat av: Camilla

Ååååh, ni har diskmaskin också ser jag! Perfekt!!!

2008-12-07 @ 18:22:44
URL: http://cammo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0