Vart är min dongel?

Efter att ha spenderat ca 11 timmar på mitt kära jobb är jag nu hemma i soffan, vi har nämligen haft personalmöte.
Direkt efter mötet åkte vi ut till Linda med en laddare och då kom hon underfund med att hon var hungrig. Japp, hemma är jag och sitter och väntar på att Micke ska träna klart, sen ska vi ut igen med mat till min kära syster. ( Ja, vi ska också äta. Jag har hört att ju senare man äter...ju bättre är det för bantningen, right???
Och nu letar jag min dongel som är försvunnen. Eftersom jag har så jag kan bygga in mitt mobila bredbandschip i datorn så skippade jag dongeln men nu behöver jag den igen. Gah, jag blir galen på mig själv när jag lägger bort saker. Nu tänkte jag va så supersnäll och låna ut den till syster eftersom hon varken har tv eller internet ännu....
Jaja, bara att leta vidare...

Efter jobbet idag var jag och min högra hand Annika på stan och shoppade. Jag skulle handla nya jobbarskor men kom ut från affären med nya skor ( som inte är i jobbformat ), nya träningsbyxor och en ny sjal....Bra Sara, bra...
Tänkte faktist lägga in lite bilder här men eftersom Micke har haft sönder våran andra lap idag och jag har ingen minneskortläsare så blir det inga...


----------------------------------------------------------
På torsdag är det fest och utgång. Vi måste fira av Fannydarling som ska säga hejdå till hennes stämband. Hon ska helt enkelt hålla käft i drygt en månad och det måste vi självklart fira/ta avsked av... : D


Siggeprins går runt och luktar violask här hemma.
Han använder nämligen schampoo från Lush. Inte illa va?

Kommentarer
Postat av: gnuggis

Tack för din varning! Jag VET att jag inte är mig själv. Jag ser inte livet från den ljusa sidan om man säger så.. Och det borde ju vara tvärt om i och med vår ängel? Jag vet inte hur en deprision känns, men jag kan tänka mig att jag lutar åt det hållet. Aja, nu fick jag nåt att tänka på iaf!

2008-08-20 @ 10:19:44
URL: http://gnuggis.blogg.se/
Postat av: Camilla

Fest??? Har du redan glömt att du skulle hålla dig vit lääänge????

2008-08-21 @ 16:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0