Sweet sunday

Oj va jag är dålig på att uppdatera men hej och hå vad veckorna går fort. Inte får man sova ut heller. Igår morse ringde våran klocka halv sex och då var våran bil tokpackad och färdig att köras till Norrskedika.
Japp, halv åtta stod vi där och sålde våran skit tills klockan slog två. 1300 spänn rikare, tack och bock...Ska dit nästa lördag och sälja sakerna som blev kvar.

Annars har jag faktist hållt mig nykter och stadig i helgen, väldigt lugn och fin. Skönt att bara vara hemma och gosa in sig. Imorgon börjar ny vecka med nytt skoj...





Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag har också lyckats hålla mig vit i helgen, vad duttiga vi är....klapp på huvä

2008-08-18 @ 21:35:57
Postat av: David

Ja vad duktiga ni var då :)

2008-08-18 @ 23:23:53
URL: http://www.radioprataren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0