Kärlek

Det bästa jag vet är att komma hem efter en dag på jobbet och landa i min älsklings armar. Bara sitta tyst och krama om honom så hårt att han nästan går av...
Min prins och jag har haft en underbar semester tillsammans i sommar och då är det så skönt att bara njuta av ledighet och icke vardag, ta hand om varandra och skratta och ha kul.
Nu är man tillbaka i vardagen igen och varje dag tänker jag på att uppskatta allt lite extra. Det betyder så mycket att bara stryka handen över kinden eller att bara avge ett leende. "Krama alltid en gång extra än en gång för lite", eller hur?
Det är bra när personer får en att må bra.  Min "prins" tänker alltid på mig före alla andra och jag mår alltid prima runt hans närhet. En vacker dag kanske min "prins" blir...ja min prins, om han vill ha mig som prinsessa förstås ;)




I nästan fyra år har vi spenderat varje dag tillsammans...tiden går fort när man har skoj right?

Kommentarer
Postat av: Lollo

oj så brun han är, din prins. SJälvklart vill han väl ha dig som sin prinsessa, annars hade han nog dragit redan ;)

När blir det giftermål o barn för er då? =D

2008-08-06 @ 22:27:36
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hej kvinna! hur är det med dig och familjen?? Jag tycker verkligen att det var alldeles för längesen vi sågs nu :( hoppas allt är bra! Stor kraaam!

2008-08-07 @ 11:09:44
Postat av: Johanna

sött skrivet :)

2008-08-07 @ 19:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0