Trött fredag

Dagen har varit helt galen. Det enda jag fått i mig i matväg är en kaka. Sylla mig själv for sure men slitigt va det.
Nu är jag hemma och har precis jobbat klart för dagen. Hela Mickes familj är här och myser med oss, vi ska få grillat och det passade mig perfekt denna trötta dag.
I morgon ska jag ( förhoppningsvis ) få sova ut. Jag ska mysa med mina älsklingar + svärmor och svärfar då förstås :D hela morgonen.
Sen imorgon kväll är det 50+50-års kalas så då är det bara att gnugga ögonen och svänga dom lurviga igen.


Men helg är det och jag njuter varenda sekund. Det roliga var att vi kom hem vid halv tio igår ( från lillasysters kalas ) för jag hade BESTÄMT mig för att krypa i säng i tid. Jag sover så lite nuförtiden så igår gav jag mig fan på det. Så ut med Sigge runt kvarteret och precis när vi nästan kommit hem så går vi förbi våra grannar som bjuder in oss på ett glas vin. Japp, sittandes blev vi till halv ett...
Jag sov över i morse av trötthet, men trevligt va det...:D


Happy friday to you ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0