Söndag igen...

Helgen har sprungit förbi och nu ligger jag i min älskade säng och myser...


I fredags blev det helkväll med storasyster och bebbe. Eftersom vi skulle upp tidigt på lördagsmorgon slaggade dom här. Halv sex ringde klockan och även denna lördag var bilen fullpackad med saker. Det blev lite över tusen kronor denna gång så jag är nöjd :D...
På eftermiddagen somnade vi i en varsinn soffa sen igårkväll blev det poker med gänget. Jag slutade tvåa again men Micke vann och jag fick alla pengarna *ohyeah*
Dom brände jag idag ( tänkt på ett par nya skor ) på skit på ica Maxi...



Nästa måndag ska jag och Micke kolla på ett hus. Ska bli spännande as hell...återkommer... :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0