Sköna söndag

Vi vaknade vid elvatiden imorse, kommer inte ihåg när jag gick upp den tiden senast. Skönt va det iaf och när jag tittade ut och såg att det regnade gosade jag ner mig i kudden ännu mer.
Vi har inte gjort ett handtag idag, bara tagit en runda med Sigge. Annars har film och mys stått på schemat och nu kom precis godisskålen fram på bordet...kan det bli bättre?
Igår va det som sagt fest i valbo, vi kom hem vid halv två efter en jättetrevlig kväll.
Nu har jag och Micke bestämt att efter cityfesten i veckan ska vi gå i ide för ett tag när det gäller alkohol. Det har blivit lite väl mycket på senaste tiden *höhö*



Till och med Sigge har legat på mage hela dagen och på rygg...i  omgångar...


Dodis på söndagsbordet, inte ofta nuförtiden så det va fan i mig dags...

Näää hörrni, nu tycker jag vi struntar i sommaren och tar in en härlig höst i stället. Sparka löv efter vägarna och tända lite ljus i mörkret. Höst är min årstid, då njuter jag som mest...


Kommentarer
Postat av: Lollo

Nej inte höst än, agusti ut vill jag ha fint iallafall :P

2008-08-04 @ 09:59:44
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0