Lever jag?

Herregud vilken helg. Jag börjar ABSOLUUUT bli för gammal för sånt här. Från och med idag ska jag gå i ide när det gäller alkohol...
Fredagen blev en konstig dag på jobbet och va helt slut när jag kom hem, men inte gjorde det något heller. Hade en hel pokerkväll som väntade så grabbarna hade fixat i ordning tacos och sällskapet landade runt sju.








Resultatet

1.) Fredrik 700:-
2.) Sara 200:-
3.) Micke 0:-
4.) Anders 0:-
5.) Camilla 0:-
6.) Tabben 0:-
7.) David 0:-

Sen blev det vin och mera vin och lite mer vin och sen blev det god natt. Jo, just ja. Jag fick ett nytt smeknamn under kvällen. Tack Camilla för ditt gulliga påhitt....SLYNA, yepp that´s me...

Ja sen var det ju dagen igår också. Fest hos Annika, vidare till Patrik, ner på stan sen blev det nattinuffsan för lilla mig. Hej och hå va skönt det va att sova. Hej och hå vad jag såg kors i morse när jag vaknade. Men nu mår jag prima. Ska laga Camillas kyckling och sen ska vi mysa med film. Härliga söndagar...


Här är vi små räkor. Mina underbara snyggigaste bruds...




------------------------------------------------------------------------
Update:

Ja, då har vi ätit superdupergod kyckling. Tack för receptet Camilla, det blir samma sak till lunch i morgon :D.
Nu blir det godis och film och mys....






Kommentarer
Postat av: Camilla

Hhaha, javisstja....där fick jag en lucköppning...slyna...hehe...

Vad bra att kycklingen smakade bra, man behöver ju inte precis vara kock för att lyckas med den!!! ;)

2008-08-11 @ 13:51:54
Postat av: fanny

hahahaha.. den i mitten e ju snygg;) puss

2008-08-13 @ 15:42:00
Postat av: Camilla

Jag ska vara nykterist ända till den 6 september nu, har jag bestämt!!!

2008-08-13 @ 19:26:56
Postat av: David

Det var inte illa Camilla.. lycka till då :D

2008-08-17 @ 18:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0