Vart håller Sara hus?

Ja det kan man ju undra...
Tänker inte dra några dåliga bortförklaringar för det hjälps inte :D.
Sara har helt enkelt för mycket att göra på dagarna och så fort hon kommer innanför dörren i sitt eget hem slocknar hon som en stock...
Subway är idag mitt hem och där tillbringar jag en stor del av mina dagar. Som te.x idag började jag klockan sju och slutade ett, hem en sväng och tillbaka till tre. Möte klockan sju och fem över nio var jag hemma...vila tänker ni nu men icke...
Bara att knappa in ett nummer på telefonsingen och lyssna på ett telefonmöte...
Nu är klockan tio, NU sitter jag i soffan och lutar mig bakåt. Nu har jag rastat hund och kollat bloggar, NU ska jag snart gå och sussa...igen...
Men det är kul och jag har en lärorik månad framför mig. Bara att lägga huvudet på kudden och ladda om batterierna för imorgon måste huvudet vara på plats...IGEN...


I lördags var ju vi som sagt på fest hemme hos C&A, bilder finns att spana in HÄR. Vilken kväll!!!! Superkul och supertrevlig. Vi ska bjuda tillbaka inom kort...vi lovar :D

Ja, snart är det helg igen och denna gång är det lugn och ro som står på överskriften. Mitt stora mål är att pyssla lite på gården om vädret blir bra, men nu ska jag kolla på reprisen av "Sverige pussas och kramas" sen är det godnatt...


så...GOD NATT


Inga bilder blir det heller eftersom blogg.se är Se*****pe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0