Söndag

Idag var vi bjudna på middag hos pappa. Jag hatar att laga mat på söndagar ( och alla andra dagar ) så det passade oss perfekt. Gott som vanligt...tårta och kladdkaka till efterrätt ( tack, tack )
Nu har jag precis tvättat klart för idag. Ryckte upp mig i morse och städade lägenheten. Jag älskar att sova i rena sängkläder och i ett nystädat hem.

Film står på schemat här näst. David och Micke är och handlar frukt ( läs godis av olika slag ). Sen ska jag sussa, har nämligen öppning i morgon...

Här kommer lite bilder som jag glömt att lägga in...

David & Micke finklädda på fest...
image1041

Suddig bild på mig och Tosse
image1042

Sigge dricker cola
image1043

Stolt moster
image1044

Prinsessan...
image1045

Prinsessan i stora strumpisar
image1046

Matglada vänner...
image1047


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0