Soliga Dag...

...Och en ledig sådan. Skulle ju som sagt sova ut i morsen men icke, 09:06 kom det ett mess som inte gick att somna om till.
Pigg och yrvaken gjorde jag mig iordning och begav mig ner på stan och var smakråd åt tosse, sen gick vi till syster och väntade in dom för en tur till Boulognerskogen...
Åh vilket härligt väder vi har haft idag och nästa vecka ska bli ännu varmare säger dom...*yjihoo*

Aja iaf är min resterande familj tillbaka i Gävle efter två dagar i Västerås, men Micke försvann lika fort igen genom att leka med grabbsen ikväll.
Så nu sitter jag hos Momsi och har fått supergod pastasallad. Ska snart bege mig hemåt för imorgon är jag ( också ) ledig men ska till Ams en sväng och ta emot folk på jobbchansen...

Här kommer lite bilder...

David har världens minsta och fulaste bil. Igår åkte vi drive in på McDonalds och David själv skämmer alltid ut sina passagerare lika mycket...men tack för maten kompis :D
image1048
Här är jag i mina jeans som jag hade för snart fyra år sedan när jag träffade min sambo. Har ej kommit i dom sen dess men nu ni....welcome back on my as...
image1049

Ludde i Boulognerskogen idag. Han ville inte gärna leka med sakerna i lekparken utan jag fick slå huvudet i rutschkanorna och åka linbana. Han sa att han skulle stå på sidan och knäppa kort :D
image1050

Prinsessan fick sitt första hårband idag med rosett....so qute
image1051


Nej, nu ska jag ringa hem Mikaaal och krama honom hårt...

Nattinuffs

Kommentarer
Postat av: Lia

Självklart ska du komma ut och hälsa på!
Jag jobbar till strax efter lunch den här veckan. Hur jobbar du?

Kram Lia!

2008-04-22 @ 15:07:25
URL: http://liaek.bloggagratis.se
Postat av: Emelie

Visst är den där lilla tösen mer lik Linda..eller ser jag helt fel då..?
Kram på dig gumman!

2008-04-24 @ 09:12:05
URL: http://www.emsanpemsanemsan.blogg.se
Postat av: Camilla

Blogga mera mänska!!!!!

2008-04-24 @ 18:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0