Myskväll

Nu har jag precis kommit hem från momsi. Vi har ätit skräpmat ( nähä) och godis ( NÄHÄ )...och kollat på hockey.
Jag, Math, Agnes, Linda och Lilla Vera har haft myskväll...
Imorgon skulle jag ha börjat klockan elva men måste gå på ett brandmöte klockan åtta...fan va snäll man är och ställer upp...helt galet....

Jag har snusat, gosat och kramat sötaste Vera idag...
image1038

Ludde kom hem efter hockeyn och berättade att Leksand vann, med fem mål. Men sen frågade han Johan vem som vann och då ändrade han sig och sa brynäs...*puh*
image1039

Kommentarer
Postat av: Soffan

PMS PMS vem är det som har PMS?
Nu är jag nöjd nu har jag käkat maxmat och har inga fler utbrott.

2008-04-09 @ 22:32:00
URL: http://sophellsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0