Dumma Sophie!!

Jag och sambo sitter i soffan och kollar på hockey. Eller jag kollar inte men karln min gör...
Vi har precis tryckt i oss ett varsitt maxmål och guuuud va det satt fint.
Jag fick sluta sex idag och hej hopp vad glad jag blev. Hela helgen går i ledighetens tecken *tjoho*

Nu ska jag hänga tvätt och sen ska jag mysa med älskling och kolla på film...


Tänkte lägga in en bild på Sophie här men det fungerar fortfarande inte med bilder för mig. Så nu hade du tur din subba. Annars hade jag hängt ut dig.
Du ska svara när jag skriver till dig. Är du inte vid datorn får du väl fan skriva det eller hur?
Och dej ska man jobba med....  ;)




Kommentarer
Postat av: David

Ska du säga om att svara.. skäll inte på stackars sophie när du inte är bättre själv.. morr..nee just de!!!!

2008-04-05 @ 03:38:59
Postat av: Micke

Men David!! Du försvarar ju bara Sophie för att du tycker hon är en läcker bit ;)

2008-04-05 @ 13:28:18
Postat av: David

Hahah.. ja de må hända ;)

2008-04-05 @ 17:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0