Bloggtorka

Eller?
Näää faktist så har jag haft fullt upp den senaste veckan. Tiden för blogg har inte funits där, därför ska jag berätta historien från början...


För ca 1½ månad sedan kom jag på att jag ville överraska Micke med en fest eftersom han fyller 25, så jag satte igång och klurade och tänkte....fixade lokal och började bjuda folk.
I två veckor har jag nu levt intensivt. Har jobbat på dagarna och planerat fest ( så mycket jag kunnat ) på kvällarna.
Men dagen igår böjade med att dom kom och hämtade min ovetande sambo klockan tio på morgonen, han skulle nämligen  få gå sin första golfrunda. Överraskad redan då tog han på sig skorna och gick. Efter det tog dom honom till högbo ( ovetande också ). Där satt alla hans kompisar och väntade på honom. Trekamp, bastubad och tunnbad...överraskad???...Skulle tro det :D
Vidare sen tog dom honom in till stan igen för dusch. Jag hade lagt fram hans kostym och efter duschen tog dom på honom en bindel och åkte runt i en bil för att förvirra födelsedagsbarnet.
Sen.....kom dom till festen och med ögonbindeln på fick han sätta sig i rummet på en stol. Där stod vi och oj så förvånad han blev när alla var där och sjöng för honom...


image1052
image1053
image1054
image1055
image1056
image1058
image1059
image1060
image1061
image1062
 image1063
image1064
image1065
image1066
image1067
image1068
image1069
image1071
image1072
image1073


Bilderna får tala sig själva. David vet att förde sig på ett galet sätt igår.
Jag som har varit kompis med honom i åtta år visste att han kunde gå långt men inte SÅ långt...Hade mentalt förberett mig på att klara av sången men icke. Skrattanfallet tog över så trubaduren fick sjunga helt själva....
Han och trubaduren stod för underhållningen igår och dom ska ha en enomr eloge :D
Hela dagen igår var super. Allting gick smärtfritt och alla verkar ha haft skoj.
Vill tacka alla för en trevlig kväll och ett litet extra tack till Underbara UNDERBARA Fanny som sjöng I will always love you till mig och Micke...tårögd till tusen....min kärlek till min älskling är så stor och att få göra detta till honom får mig att må så bra....som sagt, är du glad älskling är jag också glad.
Sen ska David, Peter, mamma, Stefan, Svämor och svärfar ha ett litet extra tack för all "bakom ryggen-hjälp" som jag inte klarat av själv.  TACK!!! *Love you*


Nu blir det sängen nästa för mig och sambo. Ska berätta alla vita lögner jag dragit till honom dom senaste veckorna...
Natti ♥


(Kommentatorsgrejen har varit avstängd en tid för aqtt inte folk skulle kunna kommentera och säga bort sig om festen, men nu är den ej kodad längre...)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ååååh vad roligt ni ser ut att ha haft det, känner mig avis som bara den...Fyller inte du 25 snart också???

2008-04-28 @ 16:39:33
Postat av: Anonym

Men vilken överraskning för din älskling. Hallå!!!
När Hempa fyllde, vad gjorde vi då?? får ladda för hans 30 årsdag...
Kram från anna i leksand.

2008-04-28 @ 18:09:49
URL: http://annasprinsar.blogspot.com
Postat av: Lollo

Va kul =DD

2008-04-28 @ 22:28:07
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Evelina - blivande brud <3

tjena mors! ni lever livet ser jag, härligt!

2008-05-11 @ 23:16:31
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0