Våran helg

...Har varit intensiv...
Jag tror vi aldrig var varit så duktiga jag och plupp...*stolt*


Aja igår va vi iaf upp till hemlingby och gick/Sprang sexan.
Jätteskönt och jätteflåsande...
Plupp peppade mig och det tackar vi för, annars hade jag inte kommit långt.
Nu sitter jag och väntar in min älskling för vi ska upp igen
Jag ska ge mig fan på att klara det...

Annars händer inte mycket kring oss.
Plupp har iof fått för sig att vi ska köpa ny bil.
Bra tycker jag.
Båda vill ha en större och en säkrare bil eftersom vi ska åka långt nästa sommar.
 Inte ofta vi är överrens inte...ngn gång ska ju vara den första...

Så är det någon som är intresserad av en Saab 93
Så är det bara att höra av sig... :D

Nu: Uppvärmning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0