Succé...

...Jaaaaa, Alnöpastan blev SUCCÉ...

Svärmor älskade den och min egen sambo ( mer känd som Plupp ) satt
och tuggade på en hamburgare...
BUT HELLOOO???
"Nä, jag är inte så förtjust i fisk"

Idag ska jag vara hemma i min ensamhet. Ska bli så skönt.
Plupp ska iväg och då ska jag ha ensamtid...
Det låter lite sorgligt, men det är SKÖÖNT...
Men OM det ärnågon som vill komma och göra
mig sällskap till IDOL, så inte mig emot.
Då sitter jag där uppkrypen i soffan med en filt.
På bordet står en påse med karameller och
ett stort glas loka


Kommentarer
Postat av: Linda

Gryyyyyyyyyyyyyyymt gött sörrö!!! Perfekt fjäsk för svärmodern din! KRAM L :-)

2007-09-13 @ 23:43:12
URL: http://www.modigamyran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0