Natti Natti...

...Måste jag nog säga snart...
Mina ögon börjar falla...

Ikväll har jag och moms varit ute på en powerwalk i lite mer än en timme.
Det behöves kan jag lova.
Härligt väder är det ute också.
Sen gick vi hem och kollade på inspelade IDOL.

Nu sitter jag i min ensamhet och väntar in Plupp.
Kan inte riktigt bestiga övervåningen utan honom.
I hate to be alone...


Aaahh jusst ja...
Ni minns väl att jag gick ner i vikt i våras
Samanlagt sex kilo..
Och jag har INTE varit nyttig i sommar
Trodde jag skulle ha gått upp alla sex kilon igen.
Men icke seddu...
När lilla Sara ställde sig på vågen i morse så stod den bara på lite mer än ett kilo upp.
Om jag är nöjd?
Ja, det kan man säga...



God Natt på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0