Lördag

...Och vilken mysig sådan...

Jag vaknade kvart i nio och då va jag superpigg. Hade sovit jättedåligt hela natten av vissa anledingar. Men det var värt varenda sekund.
Klockan fyra i morse fick vi det bästa beskedet.
Lilla prinsessan hade kommit till världen, så i morse gjorde jag frukost på sängen och tände ett ljus för henne.
Helt galet va glad man kan bli...

Sen kollade vi på hockey med Math och PV, åt lite "hemlagad" mat och myste.
Efter det begav vi oss upp till Sjukhuset för att få en glimt av den lilla gobiten.
...Sååååå sööööt...Och sååååå liten...

Nu har vi precis kommit hem från en supergod middag tillsammans med mina svärpäron.
Tack så jättemycket för smaskig mat

På vårat schema står nu: SOVA

God Natt

image593
image594

image596
image598
image599
image600


Kommentarer
Postat av: ida

Gomårrån!
Vilka underbara bilder på Sigge!
Hoppas din dag blir bra!

2007-09-30 @ 09:16:14
URL: http://semlan07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0