Glans & Schyffert...

...Vilka pärlor...
Jag har skrattat så tårarna har runnit...
Fy fan va dom är bra
----------------------------------------------------------------------------------

I morse ringde våran klockan halv åtta. Upp ur sängen och bums till Hemlinby.
Gick ( Joggade så gott jag kunde ) 5km.
Sen hem, gjorde oss i ordning.
Som två pensionärer stod vi utanför Expert i valbo klockan tio i tio och hängde på låset.
Tjugo över tackade vi för oss...
Våran nya Lap kommer nästa vecka ...( och då blir jag normal igen )

Jag fick inga intresseanmälningar om våran bil?
But hello????
Who vill inte drive runt in a devilred Saab 93???
Skärp er nu

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0