Brum Brum...

...Idag har jag jobbat till klockan två...

Sen mötte jag upp Karin, och det var inte igår vill jag lova.
Sen hade vi VÄRLDENS bästa fikastund *hättemysigt*
Tack för en trevlig eftermiddag Käärin...

Efter det åkte vi till IKEA, Math skulle shoppa och ta me faaan att man inte kan gå igenom det huset utan att handla. Lite servetter, lite ljus och två par ljusstakar...
*Plupp morrar*

Sen har vi provat bil. Plupp är superkåt på den nya rackaren som han så gärna vill ha.
Mysse peningar men mysse fiiiin

Nu håller vi på att baka pizza ( David & Plupp) sen blir det film och mys framför tv:n.
Jag och grabbarna ikväll...*nice*

Ha en trevlig lördag

Kram

Kommentarer
Postat av: Käärin

Hejsan tjejen! =)
Titta vem som hittade hit! Tack för världens mysfika själv, nu ska vi INTE vänta i ett halvår på nästa gång. Tummisar på det... =)
Ha en underbar lördag kväll gummsan!
Kraaams

2007-09-22 @ 21:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0