Bantningskur

...En skitbra sådan...

Det är skit enkelt, det enda man äter är morötter. Morot på morot på morot på morot o.sv.
Självklart klarar du dig inte BARA på morötter. I´m not stupid heller.
Självklart dricker du vatten till också...
Sen på kvällarna springer du runt runt runt...
Gärna med stavar joggar du i full fart för att
få kaloriförbränningen till max...
Skitbra kur...


image584
Nej FY!!! Så får man inte göra...

Appropå mat så sitter jag faktist och gnager i mig min lunch.
Fiskpinnar innehåller matlådan och dääm that´s good.
I min ensamhet förstås. Jag trodde Plupp skulle göra mig sällskap men han dröjer...
Han ska få en blöt puss när han kommer...
*hihi*
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har en vän.
Vi kan kalla honom för
"David".
En dag skulle min "vän David" laga i ordning fiskpinnar.
( han tycker också det är jättesupergott )
Åååh va hungrig han va och ååååh va han ville ha maten färdig fort.
Då kom min
"vän David" på den brillianta idén att "man kanske kan göra fiskpinnar i brödrosten"
Ja va bra, vilket geni han tyckte att han va...
Men icke...
Fiskpinnarna fastnade i brödrosten, det luktade bränt...Ja ni kan ju tänka er...
Eftersom fisken fastnade där måste nu min
"vän David" slänga sin brödrost...
Så det kan gå...


Kommentarer
Postat av: David

Ja men vadå.. de kunda ha funkat ellerhur?=)

2007-09-11 @ 16:16:14
URL: http://davidfaltstrom.blogg.se
Postat av: Anonym

Hahahahahahaha.....Tragiskt

2007-09-11 @ 18:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0